ÚČET - LZE NAHLÉDNOUT?!

  • BobiJoli
  • Avatar uživatele BobiJoli Autor tématu
5 roků 6 měsíců zpět #426 od BobiJoli
Odpověděl BobiJoli pro téma ÚČET - LZE NAHLÉDNOUT?!
Dobrý den, od Home4 Pets mám adoptovanou fenku (před rokem), v době adopce jí bylo 6,5 roku, byla na tom zle psychicky i fyzicky, de facto byla "na odpis". Fenku mi vybrali z Home4 Pets dle mého požadavku, že chci mopsičku, mnou vybraná byla zadaná, našli mi jinou, adopční poplatek byl 3.000 Kč, fenečka byla katastrovaná a měla i PP. Toto vše dosud napsané je pro "rejpaly", aby věděli, že mám vlastní zkušenost z Home4 Pets a nyní to podstatné:
Adopční poplatek byl stanoven Home4 Pets a mnou akceptován. S vyšší mírou pravděpodobnosti se lze domnívat, že adopční poplatek může pokrývat i jiného než odebíraného pejska, tedy jeho část může být použita pro záchranu pejska, který zatím na rodinu a domov čeká. Vše je v pořádku, nejedná se o kupní cenu za daného psa, ale za adopční poplatek skládající se z několika složek, toto je veliký rozdíl.
Jsem přesvědčena, že činnost Home4 Pets je ztrátová a všichni lidé na záchraně psů zainteresovaní tuto činnost dotují ze svých finančních prostředků, svého času, sil apod., za což jim patří obrovský dík a uznání.
Na co by byl potřeba transparentní účet? Pokud někdo bude chtít podvádět či nebude postupovat s péčí řádného hospodáře, tak tomu transparentní účet nezabrání.
Důvěra musí být oboustranná, pokud někdo nevěří Home4 Pets a chce po nich transparentní účet (viz. paní na první straně diskuse), potom Home4 Pets má právo zjistit si, kde dárce peníze vzal a mohl by po každém chtít potvrzení o příjmu apod.
Přeji všem hezký den. Berenika

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
5 roků 6 měsíců zpět #429 od home4pets
Odpověděl home4pets pro téma ÚČET - LZE NAHLÉDNOUT?!
Bereniko, díííky! Váš zasvěcený a dlouholetými zkušenostmi podložený právní názor jistě přesvědčí i ty náhodné návštěvníky, kteří nejsou s problematikou až tak dobře seznámeni a jejichž důvěru se snažila ona osoba pod různými nicky cíleně nahlodat...

A perfektně jste vystihla ten hlavní princip adopčních poplatků, který každému osvojiteli vysvětlujeme a naštěstí jej i chápou: nejde (až na výjmky) o úhradu nákladů spojených přímo s adoptovaným zvířátkem. Tomu již v daný moment pomoženo bylo, to už je v bezpečí a více méně v pohodě, náklady jsou v okamžiku adopce zaplaceny. Tedy nelze v žádném případě hovořit o kupní ceně. Jde o částku, kterou osvojitel pomůže totéž poskytnout dalšímu potřebnému psíkovi / kočce. Pokud bychom neměli z čeho průběžné hradit náklady během dočasné péče, za co tankovat atd., celý proces se prostě zastaví. Každá koruna jde do společného rozpočtu, ze kterého se čerpá na výdaje spojené s naší činností a čím vyšší je, tím víc můžeme dokázat. Finance jsou u všech podobných aktivit zásadním omezením, s nimi se dá dosáhnout mnohem větších úspěchů... A kdo jiný by měl do tohoto rozpočtu přispívat víc, než ti, kteří z něj mají největší prospěch - osvojitelé. Před každým z nich někdo jiný vložil určitou sumu, která pomohla zvířátku, které si odnáší domů. A on pak totéž umožní dalšímu zviřeti i člověku - tedy potkat se a začít krásný společný život...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.429 sekund

Čísla účtů:

BEST FRIENDS

Transparentní účet:

276136574 / 0300

 

HOME 4 PETS:

265723765 / 0300

 

Kontakt

Pro získání podrobnějších informací o vybraném psíkovi / kočce prosím využijte tel. / e-mail přímo na útulek nebo organizaci, kde se zvíře aktuálně nachází. Všechny údaje najdete v textu příslušného inzerátu. Děkujeme.

 

Pro všeobecné dotazy, popř. zjištění možnosti převozu konkrétního zvířete ze Slovenska, prosím volejte:

+420 774 706 026
+420 774 653 354

nebo pište: 
info@home4pets.cz
adopce@home4pets.cz

 

TOPlist

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Vice informací